Jumaat, 17 September 2010

tilam kapas

semalam masih berdiskusi...masih bernyawa seperti alam kelmarin..
ada seorang bersuara menyatakan kekuatan ilmu bergantung pada umur....
aku anti kepada pendapat itu...bercanggah dengan ku...tapi dia masih bersuara...katanya sampai tua pun lelaki tak akan matang..mau gelak aku tak mmpu.....

masih bicara....ak tak puas....tapi hanya si bodoh bicara dgn si bodoh...jadi aku diam..

semalam..kerana keangkuhan orang atasan, orang bawahan menangis ditindas...
kerana bicara masih kosong, ak masih bicara....sistem??aku tak nak cakap apa-apa...Allah lebih tahu...

jom ke tilam kapas bersamaku meneruskan mimpi semalam yg belum habis...episod ketenangan ku harapkan....
rehatkan roh-roh kamu....

p/s:aku tak tahu nak ertikan hidup jika si tua angkuh dengan umur mereka....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan