Sabtu, 21 Ogos 2010

Pijak Balas Pancung!!

Hari ini
Jam 0915 pagi waktu Malaya.

Lepas sahur sampai sekarang mata aku tak terlelap. Buku i.t hitam bertajuk Acer Aspire 4530 menjadi teman seperti hari-hari biasa. Setiap muka surat yang dibuka semuanya seakan klisye. Dalam buku ini terdapat beberapa tajuk yang membincangkan banyak isu yang tak tersusun. Lampu merah berkelip-kelip tanda buku ini mendapat rangkaian internet. Yang uniknya buku nie, dalam buku ada buku. Jadi aku mengsign inkan 'muka buku' tanpa menoleh kekiri atau kekanan, sebab kawasan ini aman. Tempat yang sudah merdeka lah katakan. Seperti biasa sahaja. Tiada apa yang menarik sangat. offline~~~(kawan aku mengambil alih kerusi berfesbuk)

Hari ini
Jam 1046 pagi sharp!! waktu Malaya.  

Buku dibuka dan terus mengsign inkan muka buku. Cari link untuk satu video kekejaman seorang 'betina'!!
Pada mulanya aku tengok kat kawan aku punya muka surat(page). Tekan share. selang beberapa minit beberapa orang kawan di laman sesawang ini yang memberi komen perihatin dan simpati.

arghhhhhhhhhhhh!!aku masih terbayangkan kejadian tu..huhu..kesian kucing tak berdosa tu..huhu..bunuh betina tuuuuuuuuuu!!manusia ada hukum gantung kalau membunuh kan?jadi?pijak balas pancung!!

p/s : kalau kucing pun dipijak macam tu, manusia pun ada dipijak camtu...bezanya kucing mati keluar biji mata..manusia hidup dan terus bersuara...suara kucing siapa nak dgr????yang samanya trdapat segelintir suara manusia yang tak didengari...huhu...senasib dengan kucing......

Geram Betul Aku Dengan Perempuan Ni..Kalau Aku Dapat Dia,Aku Tampar2 Dia..Lepas Tu Aku Buat Kat Dia Macam Mana Dia Buat Kat Binatang Kesayangan Nabi Muhammad SAW.
Length:2:30







Tiada ulasan:

Catat Ulasan