Selasa, 19 Oktober 2010

MIMPILEM gempak yang mendalam...!!


30 Oktober 2010 @ MAP KL Solaris Dutamas
5 Petang - 7 Malam ; Filem Dari Indonesia
8 Malam - 10.30 Malam ; Filem Dari Malaysia


...1 Filem Panjang Dari Indonesia berjudul cin(T)a disebelah petang

8 Filem pendek pendek akan ditayangkan dan diserikan lagi dengan persembahan akustik yang gempak gempak pada sebelah malam.

Kepada yg nak datang malam Sila datang awal kerana kita akan bermula seawal jam 8.00 malam agar majlis dapat dihabiskan sebelum 10.30 malam.

Haiwan peliharaan tidak dibenarkan dibawa masuk kecuali rumah anda dilanda banjir dan risau ia akan memudaratkan haiwan peliharaan anda.

Anjuran : PARADOKS dengan Kerjasama FRINJAN @ MAP KL.

Filem Pendek;

Peristiwa Bunga Telor
- Alif Ihsan Rahman

Typical Malay, Censorship And Limitation
-Tengku Alif Fikri

Perempuan, Hantu dan Skandal
-Ridhwan Saidi

Bandar Jahil
- Haris Mohd Nor

Kiamu
- Anwari Ashraf

Rompak Direct
- Ismail Abd Rashid

The Arc Of Life & Confession Caludius
- Mohd Kirimaru

AKUSTIK

- Arrif Fardillah
- Roy Sade



http://www.facebook.com/event.php?eid=157906887572750#!/event.php?eid=157906887572750

sebelum ini PARADOKS pernah menganjurkan event yang sama di tempat yang sama. Event tersebut mandapat sambutan yang hangat dari pelbagai lapisan umur, gender, bangsa dan agama. Ia bukan sesuatu yang harus dipersoalkan, apa yang penting ia adalah dibawah satu (1) usaha dan sambutan.



Event anak kita seperti ini mendorong beberapa individu supaya bergerak aktif dalam menjana perkhidmatan di luar kotak. Jika event ini mendapat sambutan planet luar seperti marikh dan zuhal, kemungkinan kehangatan anak kita mampu membuka ruang sepet pemikiran sesetengah pihak. Sebelum mendapat sambutan luar, kita perlulah menyokong usaha ini dan melihat apa yang ingin disampaikan oleh mereka sebelum mengkritik tanpa asas yang munasabah.


Pada kebiasaannya, aku sebagai follower tetap PARADOKS melihat dari sudut 97 darjah penglihatan mampu memberi tabik hormat kepada mereka-mereka yang sering terlibat dalam event-event anjuran mereka,kerana.........kerana mereka mempunyai semangat kekitaan dan hawa nafsu yang kuat dalam luahan minda melalui pelbagai cara yang sangat kreatif.


Walaubagaimanpun, masih ramai kamu-kamu yang tidak peka dengan gerakan ini. Jadi, tanpa segan silu sertailah mereka dan kita-kita dan rasailah kehangatan dalam setiap event yang mendatang!!!

1 ulasan: